Tmaindt hozzszls
|
2007.02.22. 21:26 - |
Mezoas nzetem a kpeid az oldalon s feltnt 1dolog a festett vzalaktrszeknl jl ltom hogy a bal fels sarokban egy olyan tank alatti srvd van?( ha igen meg tennd hoyg kldessz rla nekem rszeletes keket mert hogy az enymrl hinyzik s ssze vissza csapkodja a kaszni al a sarat. |
[79-60] [59-40] [39-20] [19-1]
|
Ht nincs nagy let itt, de azrt lerom. Tavaly kezdtem hasznlni az 1979-es schwalbmet, ment nem volt vele gond, aztn simmeringes lett. Mint fabal sporttrs gpe. A hiba kijavtva, egyik simmering volt csak rossz, de mindkt ftengelysimmering cserlve lett. Ezt mig sem rtem. sszeszerels utn nemvolt szikra. Tavasszal kapott j gyjttekercset, mivel eltrtt a rgi tekercsbl kijv vezetk. j tekerccsel beindult, az alapjrat szp alacsony, de ha rhzom a gzt nem veszi jl. Nem lassan prg fel mintha sok benzint kapna, hanem hirtelen, de le-le ll kzben. Diagnzis: keveset kap. Karburtor tiszta, 72es fvkval menet kzben tovbb kiprg, de nem elgg. Veszek bele mgnagyobb fvkt, taln sikerl felersteni. Arra is gondoltam, hogy az utngyrtott kipuff nem fojtja le rendesen, kttemeknl nagy szerep jut a kipufognak(vagy van benne mg a simmeringes idbl egy kis olaj, ennek mg utnanzek). Gyertya zbarna ahogy kell, t a 3. llsban Sikerlt hozzjutni nemrg egy sr 2E Simsonhoz, az nagyon megy, ezrt is furcsllom a schwalbm gyengesgt. Legalbb gy kne vennie a gzt, s gyorsulnia mint ennek a msfl lovas mopednek, jelenleg simn lenyomja a Shul. |
Hell!
Ismers a problma, az n schwalbmon az egyik bels szimmering volt elkopva, a tbbi jvolt. A ftengelyed j vajon? |
Sziasztok egy kis segtsget krnk. Van egy schwalbe turbs blokkos motorom. tavaly augusztusban szimering, gyrcsere volt. Csapgyak nem ltygtek gy azok maradtak.A kipuf. csonknl viszont gy frcsklte az olajat. Most februrban a kuplung kosarat tart csavar kilazult gy megbontottam a blokkot s megoldottam a gondot. De viszont a leengedett olaj kb olyan 3-4 deci volt. csodlkoztam rajta. Visszatltttem a szintjelz csavarig s jra ssze. Ma beindtom s azta ertlen a motor s fehr fstt tol.Karbi bellts maradt nem piszkltam, a gyertya szp barna volt jelenleg olajos,kormos. Mi lehet a para? Arra gyanakodnk hogy a szimering tereszt. De ez h lehet? Hiszen most cserltem. Viszont mikor cserltem a ftengely szimeringet akkor az egyik oldalon a szimering el volt fordulva s a ftengely kicsit legyalulta. Kb 1 ve belehabarodtam a simson-ba s azta sajt magam prblom javtgatni ezrt lehet h csak valami dolog felett elsiklottam. |
a kvetkezt talltam a kis listmban:
Vastag lerakds, kormos szennyezds
Szn:Fekete
Lthat jelek:
Szraz, poros (fekete) [Lehet olajos fekete is, de akkor mr nagy gz van. A fordt.]
Tnetek:
Fekete/kk fst a kipufogbl, fullad a motor
Ideje melzni egy kicsit. Ezt a helyzetet az albbi okozhatja:
• Tl ds leveg-benzin keverk (tl sok zemanyag)
Karburtor:
Az szt be kell lltani, vagy fennragad
[Tl nagy mret ffvka. A fordt.]
• Elkoszoldott lgszr
• Gyenge szikra
Ez utbbit okozhatja a gyenge akkumultor/tlts, rossz gyjttekercs/transzformtor, rossz gyjts.
• Nem megfelel a gyertya h-rtke
vagy
Olajlerakds
Szn:
Fekete
Lthat jelek:
Olajban frdik.
Tnetek:
Nincs teljestmny. [Fstl, mint az llat. A fordt.]
Tl sok olaj van az gstrben. (A vlt oldali szimmering miatt lehet, vagy sok olajat kevertl a benzinbe. A fordt.)
vagy
Felfreccsent Foltok
Szn:
Fekete
Lthat jelek:
Foltok
Ez a lerakdott „iszaptl” van vagy a hibs zemanyagszvstl.
• Karburtor:
Koszos hengerfal, fvkk s leveg bemeneti helyek.
Takarts ki a karburtorodat, MOST! A legjobb, ha elemeire szeded a karbit, kimosod petrleummal, s jra belltod.
remlem pr hnap ksssel de sikerlt vagy sikerlt megoldanod.
dv fabal
|
Sziasztok!nekem egy schwlabe kr51/1 esem van 1972es mr 2 hete bajlodok a karbival lecserltema gyertyt isolator 260 asra eltte nagyobb hrtk volt benne errl csak annyit hogy elg fekete kormos a gyertya az minek lehet az oka tul sok levegt kap vagy tul keveset ebbe tancstalan vagyok aki tud krem segitsen dv mindenkinek |
dv mr rgen voltam itt (szerencsre) de most van egy nagyonnagy gondom hogy berrfentem a /2-esem s prg mint llat azt tudom hogy nem karbi mert mr 7 klnbz karbival prbltam, ma pp szimeringet cserltem de nem oldotta meg a problmt, valaki tudna segteni mi lehet a baj? |
sziasztok!
Valaki tudna nekem ssegteni?
sszeraks kzben elakadtam egy kicsit, schwalbe els lmpa sszeraksnl. Sehogy se tudom, hogy az a kis rug, ami a foglalatot tartja, az hova megy. |
A karbi gyri belltsa minden simonl megeggyezik. lltlag vagyis gy olvastam. Amit gy tudok megprblom lerni elszr is az sz fels s als holtpontjt kell belltanod. Ezt a sztszedett karbi oldala(ahova a tmts kell asszem ) s az sz alja kztti tvolsg. A fels holtpont 27 +- 0,5 mm, az als holtpont pedig 32,5+- 0,5 mm.Ezt kt egymsra aszem derkszg kis nyelv flvel tdod lltani de vatosan mert rzkeny. ALapjrat lltsa jn. Ez a nagy srgarz csavar a szivat mellet krlbell vagy legkzelebb vagyis a nagyob casvar. Betekered csutkra utna vissza 2 fordulatot. Ezutn bemelegted a motorod kicsit mss vele vagy ilyesmi. Utna meleg motornl a sber csavart lltgatva egy alapjratot kell megtallni rajta. Ha ez sikerlt, akkor jfent az alapjrati leveg csavar 1/4-enknti kicsavarsval egyre tbb levegt kell adni, addig, amg a motro ertlen s dadogs jrs nem lesz. Ekkor megint vissza kell csavarni addig amg erre kap a moci, de FIGYELJ mert lassan kell lltgatni a motor is csak lassan kveti az lltsokat.Miutn sikerlt egy viszonylag j forgst belltani, akkor lejjebb lehet venni a sber csavart (ahol a sber van , ahol a gzbovden becsatlakozik a karbiba annak az oldaln tallhat) s megint jtszani egy picit az alapjrati levegvel. gy egy egsz j alapjrat elrse lehetsges. MOst a sbert bellta jn. A rgebbi (nagysberes) karbik tjn4 pecek volt, az jabb (vkony sberes) karbik tjn5 pecek van. rdemes a kzpllstl kezdeni a rovtkkat amgy a t hegytl szmoljuk. MInden t llts utn teszteld a mkdst egy kis jratssal. Teht zemmeleg motorral, kzepes gzon haladva egyenletesen kell mennie a motornak, jl kell gyorsulnia, hirtelen gzadsra azonnal reaglnia kell. HA nem gy trtnne akkor:
-Kevs zit kap a motor: nagyon melegszik, rosszul gyorsul, nem ri el a kvnt s megszokott vgsebessget esetleg nagygzon rngathat. Ilyenkor emelni kell egyet a sbertn.
-Sok zit kap a motor: hirtelen gzadsra rosszul reagl, nagyon fstl, s sokat fogyaszt,egyenletes menetnl rezonl a motor, cspghet a kipufogbl az el nem gett nafta. Ilyenkor lejjebb kell engedni a sbertt.Szmt mg hogy mekkora a ffvka (amibe a sbert illeszkedik ennek az al rsze s kicsavarhat kb 8-as kulccsal vagy lapos csavarhzval) s az alapjrati fvka(amelyet mellette tallsz, kiseb s csavarhzval lehet kicsavarni).Az alapjrati fvka(7.) vjrattl s vltozatoktl fggen lehet 30-35-40-es mret, az 50ccm-eshez a 30-35-s felel meg a legjobban, de a nagyobbakhoz a 35-40-es ajnlott. Kis mrtkben ez is tudja befolysolni a fogyasztst. Az informct carboy cikkje alapjn rtam. Melyet itt megtallhattok a rszletesebben kppel. http://www.freeweb.hu/retrotuning/content.php?article.21.0
hali |
hello valaki segtsen lgyci
babetta gyjtst szeretnk a szimra de nem tom sszerakni
elre is kssz |
hello mr a motor megy de a karbit be kellene lltani 16n3-mas de hol lltsam be ?
lgyszi valaki segtsen.
elre is kssz.
|
nincs valakinek elad csapgylehzja? |
kr, hogy nem bszrmnyiek vagytok itt van kt src, na ht k aztn brmilyen simsont megjavtanak. az enymet k generloztk, azt is hibtlan a blokk, 70-et ment apm alatt, n annyival mg nem mentem, de nem is fogom erltetni. mivel itt a tavasz, bizony elszedegettem, van pz is a festsre, gyhogy nemsokra kezddik a feljts!!!!!!!!! s lesz cikk is |
egy haverom azt mondta hogy valsznleg szimering (az hol van?)
|
A hengerben is van szikra?
lehet hogy mgsem j a gyjtsod, amit fent rtam egy strobosukp segtsgvel tudos ellenrizni, tbbet gy vv segtsg formjban nem tudok segteni |
hell van egy kis gond a simmmal szikra van benzin van de nem indul mi a baja? |
Szia, kicsit pontosts, hol mozog. Ha a csapgynl akkor csers a dolog(csapgy, de ha a csapgyat a ftengelyre kzzel fel tudod helyezni akkor a ftengely is). A ftengelynl valamennyit mozdulhat el a hejtkar/rd ha hzod vizszintes irnyban, prbld meg gy mozgatni a hajtkart, hogy ne csszkljon alul, s ha gy is tudod mozgatni jobbra-balra akkor ftengelyt kell jtani. HInnye elg kuszra siekrlt a vlasz, remlem a lnyeg rthet :) |
dv kecso vagyok!Van egy 50-es schwalbe-m s a motor szesszerelsnl tapasztaltam hogy a ftengej mozog egy kicsit jobra balra egy pr milit max 2 milimter lehet ez nagy gond vagy nem ha valaki tud r vlaszolni megksznm! szp napot |
Sziasztok,szeretnk krni schwalbe blok rajzot krni valakitl,vagy esetleg letlteni,mert egyet talltam,az viszont ugy mutatta hogy a ftengely egyik oldaln nem volt szimering,az meg ugye gz |
[79-60] [59-40] [39-20] [19-1]
|