Témaindító hozzászólás
|
2007.02.22. 21:26 - |
Mezoas nézetem a képeid az oldalon és feltünt 1dolog a festett vázalaktrészeknél jól látom hogy a bal felső sarokban egy olyan tank alatti sárvédő van?( ha igen meg tennéd hoyg küldessz róla nekem részeletes kéeket mert hogy az enyémről hiányzik és össze vissza csapkodja a kaszni alá a sarat. |
[79-60] [59-40] [39-20] [19-1]
hát tényleg pehed van mert nekem jó lett amit onnan vettem de lehet hogy elvan ferdülve vagy a berugó tengelyed vagy a berugó karod |
Hello.
Hát most képzeljétek el. Sík ideg vagyok. Rendeltem egy váltókart a schwalbe-hoz és nem jó. Ezt rendeltem:
S SW/51/1 Sebességváltókar D19 cr. http://www.mofaker.hu/pix/10340.jpg
Az a baj, hogy ütközik a berugókarban, mikor 2-esbe szeretnék váltani. Pontosabban annyira ütközik, hogy a berugókart épp annyira nyomja hátra, mint amennyi a holtjátéka. Persze nem mentem vele egy tapottat sem, csak rátettem és azt tapasztaltam, hogy ütközik. Az eredeti, ami rajta volt, az nem ütközik, tehát nem nyomja hátra a berugókart. Lehet, hogy nem jó alkatrészt vettem? Ez a másik lehetőség:
S SW/51/1 Sebességváltókar D19 cr. http://www.mofaker.hu/pix/10341.jpg
Le vagyok törve. :( |
Hello.
Ha a parkolólámpát (6V 1,2W) direktbe rákötöm a világításra (első-tompított), akkor elképzelhető, hogy gyengíti a fényerőt? Ugyanis rákötöttem és olyan mintha nem is jelentene semmit. Mármint, hogy alig világít a fényszóró. Illetve, hogyan állítom be az első fényszórót? Ha az állító csavart beljebb hajtom, akkor ugye lejjeb billen a fényszóró, ekkor viszont nem lehet szépen visszarakni a műanyag keretet. (???)
Köszönöm szépen. |
Egy kérdést szeretnék feltenni.
Eme kapcsolási rajz alapján:
//gportal.hu/portal/schwalbe-klub/image/gallery/1171716316.jpg
próbáltam volna mérni váltófeszültséget. A 31-es és az 56 pontok között. Alapjáraton 6,5-8V, komolyabb gázon pedig fekúszott 44-45V (!) Hogyan lehetséges ez? Lehet hogy nem jól mértem? Igazából olyan pontot szeretnék találni a gyújtáskapcsolón, (váltófesz) ahová köthetek egy stabilizált tápfesz áramkört, majd erre egy fordulatszámmérőt. Én építem az áramkört, grates híd, 7805-ös stab Ic, puffer szolgáltatná a tápellátást. Ezért keresnék egy olyan pontot a világításnál, ahová a tápot köthetném.
Köszönöm a segítséget.
|
hát én kb.1:50-es keveréket használok de ha egy kicsit több olajat teszel bele attól nem lesz sok baja csak egy kicsit(nagyon) jobban füstölni fog... |
Hello.
Az jutott eszembe, hogy a tankolás alkalmával, ha 4 liter 98-as benzinhez 1 deciliter olajat adok, az ugye 1:40-es keverék. Namost, ha egy picivel több sikerül az olajból (kb 0,20 deci), attól rosszabbúl mehet a gép? Vagy rendkívúl pontosan kell kimérni az "adagot" ? |
Hello.
Köszönöm a tanácsodat. Amiket írtál - ebből is látszik, hoghy értessz a motorhoz - mind megnéztük már előtte, de sajnos akkor is jelentkezett a probléma. Egy darabig. Aztán mintha ketté vágták volna ezt a gondot, hirtelen megjavult. Mindenféle pitiszka nélkül. Most szépen megy.
Köszönöm! |
Szia!
Ezt így a leírtak alapján sok dolog okozhatja
-1- a levegő-banzin keverék nem megfelelő ezt a karburátoron lévő nagyobb csavar állítgatásával tudod szabályozni , a teljesbehajtás után 1,5-2 fordulat kihajtás kb. e között lehet az ideális.
-2- piszkos a karburátor
-3- a gyújtás nem ,,elmászott" elő illetve utó gyújtása lehet
-4- a kipufogó el van tömődve
ha valami kérdésed van akkor nyugodtan írj:-) |
Bocsánat, még egy észrevétel:
Ha elindulásnál kevesebb gázzal indulok, akkor nem pörög fel eléggé ahhoz, hogy utána a 2-es fokozatnál meglegyen a megfelelő sebesség és fordulat. Ha viszont az elindulásnál komolyabb gázzal indulok, akkor nincs ilyen probléma. Vagy csak szokatlan? hogy ennyire nagy gázzal kell indulni? Ez a megszokott?
Köszönöm szépen, üdv! |
Hello.
Igazából nem is tudom, hogy jó helyre írom a most következő gondolataimat. Némi tapasztalat, hogy vajon miért van ez. Kezdő motoros lévén információ gyűjtésre vágyom. Tehát a tapasztalat a következő:
1., Motor berak egyesbe. Ekkor kissé lejebb esik a fordulat, sőt van úgy, hogy le is áll. Egyáltalában, ha bármelyik fokozatban van, behúzott kuplungnál van úgy, hogy leáll alattam. Üresben viszont nagyon szépen duruzsol. |
Az korrekt ár . Sajnos igazad van az aggyal kapcsolatban nem lehet találni (nem sincs:-) |
Olyan 500 Ft-ot gondoltam érte. Alkatrészcsere? Az attól függ, nekem is rengeteg alkatrészem van. Mondjuk egy zsír kerékagy elkélne, alig kopott, gyári, de ez ritka nagyon. |
Köszi megnéztem tényleg nem nagyon bonyolult, de nem gondoltam volna én se hogy mennyit véd, mert ha esősebb az idő akkor az össze sarat,lucskot beveri a középső idom alá.Ha nem jönne össze a dolog itthon akkor mennyit kérnél érte?Alkatrész csere érdekel? |
http://kep.tar.hu/tar/galeriaim/50412305#2 Itt vannak a képek, az utolsó 3. A szutykos a felesleg, gyári festésű :O. |
Ahogy gondolod. Legyártani sem egy wasistdas, bár én még soha nem csináltam, az enyém pedig feleslegben van, szóval a tied lehet. Majd arról is nyomok képet mindjárt. |
Ok köszi nekem szinte ez az egy elem kell hogy ,,komplett legyen" a mocim arra gondoltam hogyha nem sikerül valahol itt a környéken ,,guberálnom" egyet valami havertól vagy MÉH telepről akkor megpróbálkozom a legyártásával ,de ahogy írtad neked van egy másik is ha attól megválnál akkor ha nem sikerül a környéken találnom,akkor megoldanád vele a problémámat.
(de a keresést kb a Simsonálisig húzom:-) |
Azaz.
Lefotózom, feltöltöm majd a képtáramba és szólo, ha így megfelel. Amúgy van egy másik is, csak az nincs újrafestve... |
Mezoas nézetem a képeid az oldalon és feltünt 1dolog a festett vázalaktrészeknél jól látom hogy a bal felső sarokban egy olyan tank alatti sárvédő van?( ha igen meg tennéd hoyg küldessz róla nekem részeletes kéeket mert hogy az enyémről hiányzik és össze vissza csapkodja a kaszni alá a sarat. |
[79-60] [59-40] [39-20] [19-1]
|