Témaindító hozzászólás
|
2007.02.22. 21:26 - |
Mezoas nézetem a képeid az oldalon és feltünt 1dolog a festett vázalaktrészeknél jól látom hogy a bal felső sarokban egy olyan tank alatti sárvédő van?( ha igen meg tennéd hoyg küldessz róla nekem részeletes kéeket mert hogy az enyémről hiányzik és össze vissza csapkodja a kaszni alá a sarat. |
[79-60] [59-40] [39-20] [19-1]
No akkor válaszolok magamnak...
A benzinszint akkor megfelelő, ha az úszóházat leszerelve, (vigyázva, hogy a benne levő benzin ne folyjon el) az üzemanyag pont ellepi azt a kis kitüremkedést, mondjuk úgy nyelvet, ami egyébként az úszó felrögzítő részéhez esik. Ez most kicsit érthetetlen lehet, de a karburátorral a kezünkben máris minden világossá válik.
Igen, a rovátkákat a tű hegyétől számoljuk.
(nem viccből válaszoltam a saját kérdésemre, hanem azért, hogy tényleg segítsek a hozzám hasonló cipőben járó, és ide betévedő embereknek) |
Sziasztok!
Kaptam egy 1965-ös KR51/1 -es Schwalbét. Az egészet fel kell újítani, tehát rengeteg kérdésem lesz. (viszont az utánam jövőknek így lesz már egy sor információja, csak olvasniuk kell)
Tehát az első:
Az úszóval mekkora benzinszintet kell beállítani? Illetve az úszó alsó és felső teljes kitérésére van valami előre meghatározott számszerű távolság? (pl. az úszóház peremétől mérve)
Kicsit szégyellem, de a súbertűnek meg van adva, hogy a negyedik rovátkánál kell lennie, ezt ugye a tű hegyétől számítjuk?
Ezekkel az információkkal gazdagodva kész lehet a porlasztó, csak beállítan kell, tehát várom válaszaitokat!
Előre is köszönöm!
|
Szia.
nyugodtan szeddszét, ez nem olyan bonyolult feladat, hogy rutin nélkül meg ne lehessen csinálni. Gondolom belső fékkulcsos ( ahhoz, hogy a bowden végét kiakaszd ki kell venned a kereket). |
Helló
Bocsi, de én nem tudok ebben segíteni, még én se mertem szétkapni.
De nekem se tud senki segíteni? |
Sziasztok
Azt szeretném kérdezni hogyha elszakadt a Schwalbe hátsó fék bowdene akkor azt hogy birom kicserélni
Mer igy egyedül nem akarom mingyá szétkapni a féket.
Ha valaki tudja az légyszi irja le nekem.
Előre is köszi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
By: kacsa |
Rájöttem hogy mi volt a sebességvisszaesés oka : ) apám meghúzta a fék csavarját, és a rugó nem húzta vissza a féket fákezés után (szóval szorult a fék), de viszont ha toltam nem vettem észte, hogy nehezebb lenne... ciki probléma, de a fogyasztás még nem megoldott. Ígyhát lenne ismét két kérdésem.
1 A karburátorban mekkora fuvókáknak kell lennie?
2 Honnan tudom hogy most mekkora fuvókák vannak benne? Rá van írva? (apám arra tippel, hogy meg van cserélve a két fuvóka)
köszönöm a segítséged! Remélem még segítesz |
Távgyógyítani elég nehéz. :(
1. szerintem inkább még járatni kéne egy 500km-et és CSAK utána megnézni, hogy mennyit megy, addig felesleges nyélen menni....
2.karburátorban nézed meg a fúvókák megfelelő méretűek ( bejáratáshoz, hogy ne ragadjon meg szoktak nagyobb fúvókát berakni, ha esetleg nem te raktad össze, csak azért írom)
nekem is elő jöt ez a probléma egyszer a fogyasztással, egy gyűrű csere után elmúlt, de hogy mért az nem tudom..... |
Sziasztok!
Remélem valaki még látogatja az oldalt, mert lenne egy-két problémám, amit meg szeretnék oldani.
1.
Az a helyzet, hogy van egy Schwalbe-m amiben most cseréltem hengert meg dugót nem rég. Kipróbálásként megnéztük, hogy 50 km járatás után mennyi a végsebesség. 55-60 km/h között ment. Most van benne 110 km és kíváncsiak voltunk, hogy még megy-e 60at, de most akármit csinálok vele a MAX csak 50 km/h a vége. Ez normális? Vagy először megöltük volna a bejáratós hengert meg a dugót, ha igen akkor mit csináljak vele?
2.
Amióta kicseréltük a henget (furottat raktunk fel) nagyon megnőtt a fogyasztás. Gyári adatok szerint 100 km-en kéne megennie 2,4 l tüzelőanyagot, de még annak is ötülnék ha 3 litert enne 100on. A mostani fogyasztása: 2 litert eszik meg 30 km-en. Ezzel a problémával mit csináljak?
Valaki SEGÍTSEN!!! Hálás lennék érte. |
Sziasztok ismét zavarok!
Segítséget szeretnék kérni olcsó lábtartó lemezt, ki tud készíteni, illetve mennyiért. Vagy van valakinek sablon?
Ilyenre gondoltam: http://www.freeweb.hu/simsonbolt/kepes.cgi?prod=1832
|
Köszi, de ezt tényleg jobb inkább nem bolygatni!
De köszi a tanácsot!
|
Sajnos azt egykönnyen nem tudod átalakítani.
De vannak megoldások:
1. Az 51-es Schwalbi fékberendezését hozzáhegeszted a turbós vázhoz.
2. Fogsz egy 51-es Schwalbi vázat, és behegesztesz a bölcsőváz két csöve közé egy vascsövet, fülekkel, ami majd a turbós blokk rögzítési pontja lesz a hengerfejnél.
|
Sziasztok ismét lenne egy kérdésem:
Az eredeti bowdenes hátsó féket, hogy lehet fékpálcásra átalakítani. Ha valakinek így van a magyarázat mellé, küldhetne egy pár képet is a jobb érthetőség kedvéért.
Előre is köszönöm!
|
Nagyon köszönöm a segítséget, remélem sikerül valamit kihozni a motorból. Még úgy is lesz kérdésem a témával kapcsolatba! |
Ajaj. Úgy látom, hogy összekevertem.
A trafó 15-ös pontja megy a testre.
A trafó 1-es pontja meg az alaplapra és a gyújtáskapcsolóra.
Bocsi, de én a tirisztoros trafóban gondolkodtam, ott pont fordítva van. |
Hello Mahesza! A külső trafós megoldás fejlettebb a gyári gyújtásnál, viszont eggyel több lehetőség a meghibásodásra. De ez nem baj. A trafót úgy kell bekötni, hogy az alaplapról érkező barna-fehér vezetéket rákötöd a trafó 15-ös pontjára, amíg a trafó 1-es pontját a motor vázára kötöd, testeled. Azonban a trafó 15-ös pontjától tovább kell vezetni a barna-fehér drótot a gyújtáskapcsolóz (2-es saru a gyújtáskapcsolón), ugyanis ez a motor leállításához kell. |
Helló hát ez engem is erősen megszivatott ugyais nem kell bele olaj, ami benne van az az amit úgymond vissza büfögött. A doboz az csak egy hangtompító sok értelme szerintem nincs de ez már így marad
üdv Viktor |
Szervusztok!
Először is: Nagyon jó, tartalmas kis oldalt sikerűlt összehozni. Grat! Szóval úgy egy hete kezdtem el restaurálni egy 1969-es Schwalbe-t. Kérdésem az lenne, (majd lessz több is ahogy így elnézem a garázsban szanaszét heverő alkatrészeket...) hogy a légszűrőházat ajánlatos e feltölteni(?) olajjal. Ha igen meddig, és milyen olajat használjak. Előre is köszi a segítséget! (+ ha valamelyikőtöknek lenne elfekvőben egy "SCHWALBE" felírat előre a búrkolatra, azt fölvásárólnám.) |
Hát... ez már kókányolásnka is nevezhető(de ez nem a te hibád) esetleg azt tudod csinálni hogy próbalámpa segítségével kikeresgeted a megfelelő kapcsolódási pontokat a gyújtáskapcsólón. vagy keresel egy "régi", fagyományos gyújtást és akkor azt építed vissza . |
szia elméletileg /1-es de már trafó volt benne amikor vettem, de látom a helyét az eredeti gyújtásnak. szerinted? |
Kr51/2 ről van szó vagy /1 ről túrbósról? mert ha turbósról akkor ne is keresd mert gyárilag nem készült külső trafós gyújtással |
[79-60] [59-40] [39-20] [19-1]
|