Témaindító hozzászólás
|
2007.02.22. 21:26 - |
Mezoas nézetem a képeid az oldalon és feltünt 1dolog a festett vázalaktrészeknél jól látom hogy a bal felső sarokban egy olyan tank alatti sárvédő van?( ha igen meg tennéd hoyg küldessz róla nekem részeletes kéeket mert hogy az enyémről hiányzik és össze vissza csapkodja a kaszni alá a sarat. |
[79-60] [59-40] [39-20] [19-1]
Szia gondolom a simson.hu-ra gondolsz én ott nem találok olyan rajzot amin a trafó bekötés is rajta lenne. de ha megtennéd elküldenéd emailen a képet. Előre is köszi
halmai_ferenc_l@freemail.hu |
Szia sajnos nekem nincs de ha fel mész a simsonb.hu-ra akkor ottt a típusoknál megkeresed a kr51/2-t akkor ott találsz |
Sziasztok szükségem lenne egy olyan kapcsolási rajzra, amin van gyújtótrafó, ha lehet küldjétek már el nekem emailen. Előre is köszönöm! |
Lehet, hogy egy fojtott henger van fent a gépeden. Az ilyen hengernek a kipufogónyílása keskenyebb, és a magasságra is kisebb. Mondjuk nekem sikerült ilyen hengerből 58 km/h-t kihozni rosszul beállított motorral, majd egy gyújtás&karbi csere után 62 km/h-ra növeltem a top speed-et.
És ha neked le van kokszolódva a pufogód, máris lehet, hogy csak 54-gyel megy.
Egyébként néztem a gépedet, igen szép állapotban van. De a kipufogót, légszűrőpogácsát ki kellene lehet takarítani. Aztán a hengert is lehúzhatnád: elkokszolódott kipufogócsatorna, hengertalptömítés beleér az átömlőcsatornákba, gyűrűtörés, vagy egyszerűen már válla van a hengernek. A gyújtás is nagyon kényes: minimum beállítani, a megszakítót cserélni, avagy becsiszolni az érintkezőket. A gyújtótekercset és érintkezéseit felülvizsgálni. Karburátor a fő ellenség, ha nem megy a motor: egy új fő és alapjárati fúvóka beszerelése, bár az utángyártott nem mindig megfelelő méretű, szóval variálni kell. Az úszószintet is helyesen be kell állítani, az úszót megvizsgálni, hogy nem lyukas-e (forró vízbe dugod, ha lyukas, akkor bugyborékolni fog). Érdemes megnézni a láncot is. Ha könnyen, finoman tolható a motor, sem a fék, sem a lánc nem fogja vissza, akkor jó, viszont ha érezhetően ellenállása van a mocinak, akkor felül kell vizsgálni a fentebb említett tényezőket +keréknyomás. |
Segítségre lenne szükségem. Tudtok olyan szerelőt, aki megjavítja a Schwalbe motorom karburátorát? Lehetőleg budapesti, vagy pest megyei illetőre gondoltam. Minden tippet megköszönök. 71-es motorról van szó, 5 éve garázsban áll, hagyatékból jutott hozzám. Köszönöm: Gábor |
Hello.
Nos, úgy tűnik, hogy miután kicseréltem a súbertűt, attól kezdve jelentkezett a probléma. Ekkor kipucultuk a karburátort és állítottunk az úszószinten. Semmi máshoz nem nyúltunk. Hipp-hopp jó lett. Legalábbis, most úgy tűnik, hogy megy a gép. Csak ugye nem cseréltem súberházat. Mert ugye ház+tű. Így lett volna az igazi, hogy együtt kopjon a két alkatrész. Ja, amit vettem súbert, az valamivel hoszabb annál, ami benne volt. Kb 3-4 mm-rel. Még érezhető, hogy nincs bekopva, mert az alapjárat akkor áll vissza rendesen, ha kicsit "lökdösöm" a gázkart.
Hamaroan küllőzés, vax-olás és irány egy gyártelep, fotóásra. A gyár valamikor a 20-as, 30-as években épült gőzgépekkel van tele :) (retro filing) |
Szia
szerintem a gyújtásnál kell keresni a hibát azt pontosan nem tudom mi nem akarok hülyeséget mondani,de lehet hogy áthúz valahol,kondi,gyertya elszállt, vagy épp gyutó tekercs, vagy valahol fent letestel....
de ez nem biztos. ha dugulásra gondolsz akkor meg szedd szét a karbit nem egy nagy művelet... |
hello.
Most olyan hibajelenség állt elő, hogy tartós utazósebességnél 40-50 között egyszercsak hörög. lelassul 35-37 közé, majd ujra erőre kap és megy tovább. Majd ismétlődik a dolog. Amit eddig megnéztem: Benzincsapnál a szűrő "pohár", volt egy kevés szennyeződés, súbertű és annak állása. Állítottam rajta akkor roszabb lett, mert nagyon erőtlen volt, így visszaállítottam. (új súbertű és a hozzá tartózó lemez) a karburátort még nem szedtük szét. Tippem van csak, hogy mi okozhatja a hibát. Ez pedig valamiféle dugulás. Jelzem, korábban semmi probléma nem volt vele magasabb fordulaton. Azután jelentkezett, hogy teljesen kifogyott a benzin. (nem állítottam tartalékra) Mikor belenéztem a tankba, akkor láttam, hogy a csapnál lévő "alkatrész" vagyis az a cső már igen csak "kiáll" a benzinből. Volt még benne kb 8-10 Deciliter.
Egyébként lehet okozója, hogy csontra kifogyott a benzin és piszok került valahová?
Köszönöm szépen. |
Hello.
Az mitől lehet, hogy a schwalbe nem megy többet 54-nél. max ennyit megy. Nem tudok rájönni. :) |
Sziasztok. Gondoltam megosztok veletek egy állati ciki dolgot, tapasztalatot.
A szitu a következő volt.
Ahogy megyek az úton a motorral, egyszer csak ki-ki hagy a gyujtás, hát odahúzom neki, háth csak a gyertyát köpte be és majd "kiköpi" ok mondom. Ismét megy a szerkezet. Aztán elérek egy lámpához, ott megállok, illetve előbb lassítok, majd ahogy fékezek, kuplung behúz, a motor azonnal leáll. Ö. fejeztem ki rövid, tömör kritikámat a helyzettel kapcsolatban. Nah, mondom várok egy kicsit, mielőtt beindítom megint, mert elég sokat kell várni ennél a lámpánál. Berugom, pöccre indul, rakom 1-be, 2-be, és már el is értem a következő lámpához, ami szintén veress. A helyzet ugyanaz. Megint leáll. Nohát a rohadt...k**va életbe. Az előző kritikai észrevételemet bővítve költöttem eme szóvirágot. A lámpa vált, én bedig rugdosom, de semmi. Hazatoltam. Na, mondom berugom. Azonnal beindult. Hát ilyen nincs. Szivat a gép. Megnézem a gyertyát, hát ugye kormos, meg fekete, dzsuvás. Szerencsére pótgyertyát mindíg tartok. csere. Beindít, jó. Teszek egy próbakört. Megy is, de rövid idón belül megint tapasztalom a hibát. Hazatolom. No ekkor autóba ülök, elmegyek a legközelebbi boltba, vettem súbertűt, meg lemezt hozzá. Ugyanis arra gondoltam, hogy esetleg elkopott és leesik a tű. Karbi szétszed, súbertű+lemez csere. Most már jónak kell lennie. Indít, pöcc-röff. Próbaút, hazatolom. Teljesen kész voltam. Akkor a fene egye meg! Holnap elviszem valami hozzáértő emberhez, és átnézi, hogy mi lehet a gond. Kocsiba be, kútra ki. Veszek 5 L benzint. Ahogy jövök haza, egy idióta Mercis kijön elém, alig hogy el tudtam kerülni az ütközést. De ez már csak hab a tortán... Bekeverem a naftát, beletöltöm, tele. Akkor irány a szervíz. tolom. Hát na. Mégis csak beindítom. Pöcc - röff. Hehe ezt már ismerem, így kezdődött... Aztán elindultam. Megyek. Megyek. Még mindíg megyek. Kicsit odahúzom, nem fullad. Behúzom a kuplungot, nem áll le. No akkor nem is szervíz, hanem folytatom a "próbautat". Folytattam. Mentem. Mentem. Nem toltam haza.
Egyszerúű, rövid és egyben tömör konzakvencia:
KIFOGYOTT A BENZIN!!!!!!!!!! wáááááááááááááááááááááá!!!!!
:)
Azért ezt lekopogom, mert még holnap teszek egy kört. :) |
Inkább csak találkozókon.
Az hogy megbüntet-e attól függ hogy van -e kedve kiszállni a kocsiból avagy nem :-)
de a KRESSZ szerint nem veheted fel..... |
Azt szokták csinálni hogy a 2 oldalon összekötik egy darab lemezzel a lábtartó első,belső 2 csavarját(remélem sikerült kifejeznem magam:-D ) |
Arra lennék kíváncsi, hogy csak és kizárólag "E" jalzésű bukósisakot lehet használni segédmotorkerékpáron? Vagy esetleg rohamsisakot is felvehetek, illetve használhatok?
Köszönöm! Üdv. |
Hello!
A schwalbe-nál, egy bizonyos sebesség felett, (40-50 km/h között) iszonyatosan remeg mindkét lábtartó. Hogyan lehetne ezt a remegést csökkenteni, illetve kiküszöbölni?
Köszönöm a tippeket! |
Nem baj persze. De figyelmeztetlek, ritkán vagyok fent! |
Igen. Remélem nem baj, hogy felvettelek MSN-re. Gondoltam abban az interaktív formában is beszélhetnénk majd.
Köszi, üdv. |
ManGroove? Valaki felvett MSN-en ilyen néven. Hamar fény derült a titokra. :) |
Szia sztem te pont egy gyári hibásat fogtál ki (van ez így) de lehet az is hogy konstrukciós hiba.Ha jól emlékszem akkor 2 félét lehet venni magyart és németet ,de ez lehet hogy már nem így van
|
Hello Viktor!
Közben rájöttem, hogy mi okozza a problémát. Az eredeti váltókaron, nem derékszögben kapcsolódik a bilics szára magához a karhoz, hanem X és Y tengelyben is egy bizonyos szöget zár be. Ezért nem akad a berugókarban. Amit pedig rendeltem, annak a bilincs szára derékszögben kapcsolódik a karhoz. Tehát innen ered a baj forrása. Sőt, méghogy a berugókart hátranyomja... a motor fedélbe is beleér alapban. :( Úgyhogy kidobott pénz volt. Csak azt nem értem, hogyha valami oknál fogva megsérül a váltókar, eltörik, vagy sérül a menet, stb. akkor honnan a fenéből veszek egy ugyanilyet, ami most nekem a régi?
Üdv! |
[79-60] [59-40] [39-20] [19-1]
|