Témaindító hozzászólás
|
2009.11.11. 21:07 - |
Jó estét kívánok mindenkinek!
Én kaptam nagyfatertól egy schwalbit,ami már 5 éve (rohatt)a pajtában.Én mint kezdő motoros nem értettem hozzá és így elvittem a szerelőhőz.Ami kb 20rugóért megcsinálta alkatrész cserével eggyüt.Most hogy bele jöttem és megkomolyodtam.Úgy értem rájöttem a csinnyára.De az lenne a probléma hogy nemrég volt egy csúnya esésem a föld úton 3.ba kb65ttel mentem és kicsúsztam a sárba a motor nagyon megütötte az oldalát,nekem nem lett nagy bajom.Az lényeg hogy a kuplungnak kampec pontosabban nagyon nehezen vált és nehezen lehet beíndítani.Én úgy halottam hogy8-10rugóközött mozog az ára.És a falubn van egy srác aki 18ért ad egy kr51est de nekem régebbi fajta simom van.Szerintetek megvegyem?A hibája az hogy a karbulátor szar.De 60as ra fel van furatva +sportgumik és verseny kipufogój van ő egy szar s50esre cserélte és azért adja el mert azt mondja hogy ronda motor a schwalbe de szerintem a legtutibb,(:NA az a kérdés hogy a kr51est hadjam meg alapnak és abba tegyem a karbulátoromat? vagy fordítva?Megvegyem egyáltalán? Hozzá értő válaszokat várok előre is kössz a válaszokért!És bocs a szar helyes írásért. |
[1-1]
Jó estét kívánok mindenkinek!
Én kaptam nagyfatertól egy schwalbit,ami már 5 éve (rohatt)a pajtában.Én mint kezdő motoros nem értettem hozzá és így elvittem a szerelőhőz.Ami kb 20rugóért megcsinálta alkatrész cserével eggyüt.Most hogy bele jöttem és megkomolyodtam.Úgy értem rájöttem a csinnyára.De az lenne a probléma hogy nemrég volt egy csúnya esésem a föld úton 3.ba kb65ttel mentem és kicsúsztam a sárba a motor nagyon megütötte az oldalát,nekem nem lett nagy bajom.Az lényeg hogy a kuplungnak kampec pontosabban nagyon nehezen vált és nehezen lehet beíndítani.Én úgy halottam hogy8-10rugóközött mozog az ára.És a falubn van egy srác aki 18ért ad egy kr51est de nekem régebbi fajta simom van.Szerintetek megvegyem?A hibája az hogy a karbulátor szar.De 60as ra fel van furatva +sportgumik és verseny kipufogój van ő egy szar s50esre cserélte és azért adja el mert azt mondja hogy ronda motor a schwalbe de szerintem a legtutibb,(:NA az a kérdés hogy a kr51est hadjam meg alapnak és abba tegyem a karbulátoromat? vagy fordítva?Megvegyem egyáltalán? Hozzá értő válaszokat várok előre is kössz a válaszokért!És bocs a szar helyes írásért. |
[1-1]
|