Témaindító hozzászólás
|
2009.08.24. 18:00 - |
Sziasztok! Még csak két hete van schwalbém és nekem soknak tűnik a fogyasztása. Igaz, húztam neki rendesen és így kb 4 litert evett meg százon. Ami még jobban aggaszt az, hogy tartalékra átkapcsolva alig ment el 20 km-t, még löttyent a tankban a benzin de azt már nem kapta fel. Normális jelenség ez, vagy mégsem? Kérem a tapasztaltak válaszát. Köszi. dalkos |
[4-1]
Feltehetőleg sok az üzemanyag. Lehet karbi fúvóka tömődés is. Ezt úgy tudod kiküszöbölni mikor mész vele kettesben s erőten húzd rá a szivatót, vagy miután felváltottál 3-asba akkor húzd rá a szivatót. Ekkor kiderül h a karbiban a fúvóka van eltömődve vagy kevés naftát kap.
Keress karbi beállítási segédeltet. Van pár fennna neten elég jók amúgy. Bütyköltem pesten egy parkolóban, odajött egy német aki alig beszél magyar s ő segített nekem s azt mondta. Levegő másfelet ki s hozzá lőni az alapjárati csavart, belőni aza alpjáratin egy erőteljes témát s a levegőt kijjebb. Akkor jó asszem ha kicsit 2 ütem feeling van vagy mi.
Az alapjárati levegő állítására a motor elég lassan reagál nem rögtön. S a minimális levegőcsavar beállítási módosítások tapasztalatom szerint csak terhelés alatt jön ki hogy jolet-e vagy nem. |
Szevasztok.
Egy kis segítséget kérnék.
Az én fenevadomnál is fekete a gyertya és tuti h sokat kap, vagy levegőt nem eleget. Beindul szívatóval, alapjárat van, alapjárat csavar működik, de levegő csavarra nem reagál a motor.16n3-2 karbim van és olvasgattam már mindednfélét és írta egy szerelő azt is h mivel a levegő csavar a dugattyúhoz közelebbi oldalon van felül ezért rafinált a történet, ugyanis nem levegőt szabályoz hanem üzemanyagot. Meg szokta mutatni a kuncsaftjainak h nem reagál a tekergetésre. Minden ki van cserélve a motorban szimeringektől kezdve minden.
Az a bajom h nem tudok neki normális arányt állítani h úgy menjen mint nyáron/kegyetlenül mentem vele, bivaly erős volt/. Vettem bele új levegő csavart amit nem tudok betekerni mert ahogy rákapna a menet szorul és okulván a régi szétnyírt csavarból nem merem beletekerni az újat./régi van benne megtisztítva faragva a fejéből/
Vettem most bele alapjárati fúvókát gyári 68-ast, a régi jó állapotú benne de nem tom hanyas./ki lett pucolva minden fúvóka, csak kínomban vettem egy újat/
Alapjárat van, 1 esbe megy, 2 be is de erőtlen, 3 ban meghal. Nagy gázra horkol.
Légyszi mondjatok valamit h mit kellene csinálnom, h állítsak neki levegő keveréket.
Köszönöm, Krisztián. |
Üdv!
Ha sokat fogyaszt, próbáld lejjebb akasztani a schubertűt, vagy vegyél bele kissebb főfűvókát. Nem írtad, így csak feltételezem, hogy turbós blokkod van. Abba a gyári méret 0.68-as. Kipörög rendesen? Veszi a fordulatot? Ha nem, fuldoklik a benzinben. Ilyenkor a gyertya is fekete.
Ha nem fogy el a tankból a benzin, akkor lehet, hogy összegyűlt az alján a szutyok. Csavard ki a benzincsapot, ereszd le a benzint, és pucold ki a tankot. Egyuttal fúvatsd ki a csapot, és a karbit sem árt.
Jó motorozást! |
Sziasztok! Még csak két hete van schwalbém és nekem soknak tűnik a fogyasztása. Igaz, húztam neki rendesen és így kb 4 litert evett meg százon. Ami még jobban aggaszt az, hogy tartalékra átkapcsolva alig ment el 20 km-t, még löttyent a tankban a benzin de azt már nem kapta fel. Normális jelenség ez, vagy mégsem? Kérem a tapasztaltak válaszát. Köszi. dalkos |
[4-1]
|